Tuesday 15 October 2013

Testimoni Pengguna GLA

 Testimoni Pengguna GLA



GLA Complex

GLA Complex memang sangat diperlukan oleh semua wanita untuk penjagaan dalamn dan luaran. Bagi mereka yang sangat-sangat mementingkan kecantikan, semestinya kita perlu kecantikan dalaman dahulu untuk mencantikkan luaran kita. Oleh yang demikian, SHAKLEE ada jawapannya. Jom kita kenali beberapa kebaikan GLA Complex nih [disini] 

Dengan itu, saya ada beberapa testimoni untuk dikongsikan dengan anda berkenaan penggunaan GLA Complex ni :

Testimoni saya sendiri selaku Independent Distributor dan pengguna GLA  

 Dalam hanya 5 hari, jerawat yang baru tumbuh dan berdarah telah kering dan bekas jerawat pun mulai pudar. Saya sangat-sangat berpuas hati dan menginginkan semua wanita menikmatinya. Keyakinan bertambah untuk memperkenalkan GLA ni untuk semua. Disamping itu, kulit muka juga menjadi kemerah-merahan. Apa anda perlu tunggu lagi? Jom hubungi saya terus untuk mendapatkannya. Untuk pengetahuan anda juga, saya mengamalkan GLA & ESP Shaklee untuk wajah lebih mantap! glowing gtu..ehhehe..

Testimoni GLA

Ini lagi satu testimoni pelanggan saya mengenai penggunaan GLA. Kulit tidak kering dan warna kulit pun menjadi sekata. Lain orang, lain kesan yang mereka nampak dulu. Jadi, sekiranya anda mempunyai masalah yang sama, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. 


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian atau berminat untuk membuat pesanan vitamin Shaklee boleh hubung ngan kamek di :

 Email : hani_pinkgurlz@yahoo.com
No. Tel : 012-8508867
Facebook : HaniChoz Hadi

Penghantaran di seluruh Malaysia, Indonesia, China, Taiwan. COD Shaklee Kuching

No comments:

Post a Comment