Sunday 6 October 2013

NUTRIFERON SHAKLEE

Tingkatkan Sistem Imun Anda dengan NUTRIFERON SHAKLEE

Adakah anak sering sakit?? Adakah anak sering demam?? Adakah anda mudah dijangkiti selsema?? Sering mengambil panadol?? Kita gantikan semua dengan NUTRIFERON!!!


nutriferon shaklee miri

SIAPA YANG MEMERLUKAN NUTRIFERON???

1.  Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
2.  Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
3.  Individu yang mendapati pengambilan Vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
4.  Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya akan berpanjangan melebihi 1 minggu.
5.  Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam dan demamnya yang berpanjangan.

BAGAIMANA IA BERTINDAK???

Nutriferon bekerja dalam 2 cara iaitu :
1.  Segera mengaktifkan sistem pertahanan imuniti dan juga menggerakkan "pasukan cari dan musnah" dalam sistem imuniti badan.

TINGKATKAN SISTEM IMUN ANDA DENGAN NUTRIFERON SHAKLEE!!!

Nutriferon penggalak imunisasi (immune booster) ciptaan pakar imun, Dr. Kojima dari jepun.  Sangat digalakkan diambil oleh mereka yang punya masalah ANTIBODI yang LEMAH, SENANG SAKIT dan sakit yang LAMBAT SANGAT NAK PULIH seperi sediakala...

Manfaat Nutriferon :

1.  Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari ~ Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi utk membunuh : T-celss, B-cells dan makrofag.
2.  Melawan Kanser dan Tumor ~ Interferon semulajadin mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.  Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
3.  Melindungi dari Influenza ~ Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, alergi, inflamasi dan influenza.
4.  Meringakan Stress dan Kelesuan~ Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
5.  Melambatkan penuaan ~ Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman.  Justeru itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.  
6.  Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C ~ Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual, muntah, dan lain-lain kpd pesakit Hepatitis B & C.
7.  Mempertingkatkan Menopaus ~ Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
8.  Mempertingkatkan PMS ~ Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.



*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian atau berminat untuk membuat pesanan vitamin Shaklee boleh hubung ngan kamek di

Email : hani_pinkgurlz@yahoo.com
No. Tel : 012-8508867
Facebook : HaniChoz Hadi

Penghantaran di seluruh Malaysia, Indonesia, China, Taiwan. COD Shaklee Kuching

No comments:

Post a Comment